.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرايط مطلوب سرمايه گذاري در ورزش مازندران

مديرکل تربيت بدني مازندران گفت : براي رشد و گسترش بيشتر ورزش قهرماني در مازندران بايد شرايط مطلوب سرمايه گذاري و حضور بلند مدت حاميان مالي در ورزش استان را فراهم کنيم .

نصرالله پريچهره با اشاره به حضور بخش خصوصي در باشگاه داري و مشکلات مالکيت باشگاه نساجي قائمشهر اظهار داشت : بايد نگراني هاي "مهدي پرهام" را که به عنوان سرمايه گذار دوستدار ورزش در طول فصل اخير هزينه هاي زيادي را براي تيم فوتبال نساجي انجام داده است برطرف کنيم .
وي افزود : به زودي و با تعيين تکليف مالکيت باشگاه ، دغدغه هاي مالکان فعلي اين باشگاه ريشه دار فوتبال کشور برطرف مي شود و در سال آينده و با حضور مجدد مديران فعلي ، شاهد اوج گيري نساجي در فوتبال کشور خواهيم بود .
مديرکل تربيت بدني مازندران بيان داشت : تيم فوتبال نساجي مسابقات را با قدرت آغاز کرد و شرايط مطلوبي در جدول رده بندي داشت اما با ناکامي کادر فني و مشکلات به وجود آمده پس از اخراج آن ها ، نساجي گرفتار حاشيه شد و در اين وضعيت ديگر کاري از دست" پرهام" ساخته نبود .
پريچهره ادامه داد : برخورداري تيم هاي ورزشي از امکانات مالي ، نمي تواند عامل اصلي موفقيت باشگاه باشد و بايد براي رسيدن به پيروزي و اهداف بلند تعريف شده ، وحدت رويه و نظر تمام کساني که در آن باشگاه حضوردارند در اولويت قرار گيرد .
وي به مشکلات باشگاه شموشک نوشهر اشاره کرد و گفت : اين تيم در حال حاضر وضعيت مطلوبي در جدول رده بندي ندارد و بايد براي حفظ سهميه مازندران در ليگ دسته اول فوتبال کشور ، به اين باشگاه کمک کنيم .
مديرکل تربيت بدني مازندران خاطرنشان کرد : جلسات متعدد اداره کل تربيت بدني براي مشخص شدن تکليف اين باشگاه به نقطه مطلوبي رسيده است که اميدواريم در سال آينده شاهد حضور پرقدرت اين تيم در عرصه فوتبال کشور باشيم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.